برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های موج میلیمتری و تراهرتز
کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های موج میلیمتری و تراهرتز در روزهای سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه الی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه در دانشکده مهندسی برق به‌صورت حضوری و برخط برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های موج میلیمتری و تراهرتز در روزهای سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه الی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه در دانشکده مهندسی برق به‌صورت حضوری و برخط برگزار گردید.

در این کنفرانس که با حضور اساتید و دانشجویانی از دانشگاه‌های داخلی و خارجی به همراه مهمان‌هایی از صنعت برگزار شد 24 مقاله ارائه شد و 4 سخنران کلیدی سخنرانی کردند. همچنین 3 ورکشاپ آنلاین و 2 میزگرد به همراه یک چالش از طرف مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد.

سخنرانان کلیدی این کنفرانس آقایان دکتر نشاط از دانشگاه تهران، آقای دکتر فخارزاده از دانشگاه صنعتی شریف، پرفسور ناوارا از دانشگاه بیرمنگام بریتانیا و آقای دکتر آلو از کالج سیتی نیویورک بودند.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، هم‌زمان با این کنفرانس چالشی با عنوان اولین رویداد رفع نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی را برگزار کرد.

میزگرد اول با عنوان نگاهی به صنعت رادار و تصویربرداری موج میل متری با حضور اساتید دانشگاه تهران، صنعتی شریف و دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و میزگرد دوم با عنوان نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری با حضور معاون فنی و مهندسی شرکت رایتل و شرکت ایرانسل، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس اداره شبکه رادیویی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار گردید.

تاریخ:
1401/11/09
تعداد بازدید:
3840
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.