با حضور معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و گروه مپنا جلسه مشترک بررسی گسترش همکاری های فیمابین دانشگاه و گروه مپنا برگزار شد
بازدید معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا و هیأت همراه از دانشگاه، در راستای گسترش همکاری های دو جانبه انجام شد.

بازدید معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا و هیأت همراه از دانشگاه، در راستای گسترش همکاری های دو جانبه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی؛ محمود رضا حقی فام معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا و علیرضا تکلیفی (مدیر طرح های ویژه گروه مپنا) با حضور در پردیس ونک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ازمرکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در این مرکز بازدید کردند. در ادامه برخی از آزمایشگاه های دانشگاه از جمله آزمایشگاه مرکزی دانشکده مهندسی و علوم مواد، آزمایشگاه شبیه ساز رانندگی، آزمایشگاه کامپوزیت های هوشمند، آزمایشگاه تست های غیر مخرب و آزمایشگاه باطری مورد بازدید قرار گرفت. همچنین، جلسه­ای با حضور محمد طالعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، روسا و معاونین پژوهش و فناوری برخی دانشکده­ها و هیأت گروه مپنا با هدف برنامه­ریزی جهت توسعه همکاریهای فیمابین برگزار شد. در این جلسه، گزارشی از توانمندی­ها علمی و فناورانه دانشکده­های برق، مواد، کامپیوتر و مکانیک ارائه شد. همچنین زمینه­ی فعالیت­های پژوهشی پژوهشکده­ها و آزمایشگاه­ها و پروژه­های جاری این دانشکده­ها نیز معرفی گردید. معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا ضمن توضیح استراتژی گروه مپنا جهت انتخاب شرکای راهبری برای پیشبرد پروژه­های مختلف، بر لزوم حمایت از پروژه­های پژوهشی و فناورانه دانشگاه­ها و هدفمندسازی آن­ها تاکید کرده و با توجه به ارسال لیست نیازمندهای های گروه مپنا برای دانشگاه ها، خواستار مشارکت فعال اعضای هیأت علمی دانشگاه در این خصوص و ارسال پیشنهادیه های پروژه، برای نیازمندی های موجود شدند.

 

گفتنی است این بازدید و جلسات مشترک روز شنبه 31 خردادماه با پیگیری های معاونت پزوهش و فناوری دانشگاه در پردیس ونک برگزار گردید.

 
تاریخ:
1399/04/01
تعداد بازدید:
1645
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.