مشاركت محققان 12 كشور در كنفرانس الكترونيكي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي
دبير سيزدهمين كنفرانس بين المللي يادگيري و ياددهي الكترونيكي گفت: بيش از 50 استاد و محقق برجسته از دانشگاه‌هاي سطح يك داخلي و 12 كشور از جمله برزيل، كانادا، مالزي، پرتغال، ژاپن و نيوزيلند در اين كنفرانس به ميزباني دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي مشاركت دارند.
دبير سيزدهمين كنفرانس بين المللي يادگيري و ياددهي الكترونيكي گفت: بيش از 50 استاد و محقق برجسته از دانشگاه‌هاي سطح يك داخلي و 12 كشور از جمله برزيل، كانادا، مالزي، پرتغال، ژاپن و نيوزيلند در اين كنفرانس به ميزباني دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي مشاركت دارند.
به گزارش روابط عمومي؛ به نقل از ايرنا، دكتر محمد هادي زاهدي  اظهار كرد: از ديگر كشورهايي كه در برگزاري اين كنفرانس همكاري داشته اند و مقاله ارائه كرده اند، آلمان، لهستان، اسپانيا، چك، چين، روسيه، الجزاير، ليبي، عربستان، استراليا، انگلستان و آمريكا است.
وي ادامه داد: بيش از 150 مقاله با چهار محور علم و هنر يادگيري/ ياددهي (پداگوژي) در يادگيري الكترونيكي، يادگيري الكترونيكي در توسعه اقتصادي- اجتماعي و فرهنگي، فناوري‌هاي نوين در يادگيري الكترونيكي و يادگيري الكترونيكي در همكاري‌هاي علمي بين‌المللي به كنفرانس ارائه شده است.
زاهدي افزود: اين مقالات از بين بيش از 13 كشور در سامانه دبيرخانه كنفرانس ثبت و دريافت شده است.
دبير كنفرانس بين المللي يادگيري الكترونيكي عنوان كرد: در راستاي عملي شدن شعار كنفرانس با عنوان «يادگيري آسان براي همگان» نهادهاي آموزشي از جمله وزارت آموزش ‌و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي، سازمان فني و حرفه ‌اي و جمعي از فعالان در عرصه آموزش زبان‌هاي خارجي نشست هاي تخصصي برگزار مي كنند.
وي در ادامه تصريح كرد: پنل ها با هدف توجه به مسائل جامعه و ارائه راه حل نسبت به موضوعات، در طول كنفرانس برگزار مي شود.
مدير مركز آموزش هاي الكترونيكي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي گفت: در پنل ها فعالان تخصصي به ارائه گزارش مي پردازند و با پيشتازان حوزه تخصصي خود به طرح سؤال، درخواست مشاوره و راهكار مناسب براي رفع موانع و مشكلات مي پردازند.
وي افزود: تمامي افراد متخصص در كنفرانس گرد هم مي آيند و بهترين و عملياتي‌ترين تصميم را براي صنعت خود انتخاب كرده و اجرايي مي كنند.
مدير مركز آموزش هاي الكترونيكي دانشگاه عنوان كرد: در كنفرانس، بر جنبه‌هاي بنيادي، راهبردي و توسعه‌ اي تاكيد شده است. در اين راستا علاوه بر دريافت مقالات و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي، دو حوزه نوآورانه با عناوين «گزارش تجربه» و «طرح مسئله» در نظر گرفته ‌شده كه علاقه‌ مندان و فعالان اين حوزه را در يادگيري و ياد دهي كمك مي‌كند.
به گفته زاهدي دانشگاه صنعتي خواجه‌ نصيرالدين طوسي در جريان برگزاري اين كنفرانس، طرح‌هاي ويژه ‌اي براي تداوم سازي تحقيق و تبادل دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي در حوزه يادگيري و ياد دهي الكترونيك از جمله مسابقه انتخاب نام مناسب براي اين كارگروه ملي در كشور ارائه مي كند.
دبير كنفرانس بين المللي يادگيري الكترونيكي گفت: براي توانمندسازي و توسعه راهبردي يادگيري و ياد دهي الكترونيكي در كشور اساتيدي از دانشگاه‌هاي خارج از كشور همچون تيموتي از دانشگاه ملي آموزش مجازي اسپانيا (UNED)، سامرويل از دانشگاه لندن و كوهلر از موسسه آموزش فني و حرفه‌اي TU (دانشگاه صنعتي درسدن) حضور دارند.
وي همچنين گفت: از دانش‌آموختگان مركز آموزش‌هاي الكترونيكي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي نيز در افتتاحيه تقدير مي شود و دانشجويان دانشگاه در مراسم اختتاميه به معرفي خدمات مركز آموزش‌هاي الكترونيكي و تبيين راهكارها و برنامه‌هاي آموزشي نوين مي پردازند.
زاهدي يادآور شد: كنفرانس در روزهاي اول و دوم اسفندماه امسال در دانشكده مكانيك و صنايع دانشگاه صنعتي خواجه ‌نصيرالدين طوسي برگزار مي‌شود.

 
تاریخ:
1397/11/15
تعداد بازدید:
327
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.