آئین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها
برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی، دومین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد قاسم سلیمانی 12 دی ماه 1400 به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
در این مراسم سرپرست دانشگاه، دکتر کریمی مزرعه شاهی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و با آرزوی اینکه تک تک افراد راهرو و دنباله رو مسیر این عزیز باشند بیان نمود: نکته قابل تامل در خصوص سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی این است که از خود سوال کنیم که در شخصیت ایشان چه ویژگی و خصوصیت بارزی بود که به عنوان یک الگو و نمونه از طرف همه مردم پذیرفته شدند.
در ادامه مراسم مسئول نهاد رهبری، حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی ضمن عرض خیر مقدم به خانواده شهدا، مدافع حرم و دیگر میهمانان بیان نمود: به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی مصداق هم امتی و هم ملتی بودن است.
هم هویت ایرانی و هم هویت بین الامت های اسلامی ایشان شناخته شده است. سردار سلیمانی مصداق بارز معارف دینی است.
مسئول نهاد رهبری اضافه نمود: این وعده و پیش حرکت ها برای به هم پیوستن امت ها در قالب ید واحده، برای رسیدن به آرمان نهایی است. این آرمان همان حاکمیت مطلق الله است و با ظهور محقق خواهد شد.
در ادامه سخنران، سردار مقدسی در پاسخ به این سوال که چرا حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید بیان نمود: مکتب حاج قاسم سلیمانی نهفته شده در حرکتی است که ملت ایران در 42 سال پیش برای نابودی نظام سلطه به خاطرش قیام کردند.
ایران برای نظام سلطه از اهمیت زیادی برخوردار بود، هم به لحاظ موقعیت ژئوپولتیک و ژئواستراتژیک و هم دارا بودن این کشور از منابع انرژی (دارا بودن بیش از 2 درصد از منابع انرژی جهان). با وقوع انقلاب اسلامی، ایران اهمیت مضاعفی برای نظام سلطه پیدا کرد.
ایران بعد از انقلاب قدرتی را تولید کرد که نمادش در مکتب سلیمانی متبلور شده است.

تاریخ:
1400/10/19
تعداد بازدید:
1056
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.