انتخاب دو دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان نخبگان برگزیده جایزه البرز1400
علی سوهانی ومحمد عباداللهی، دانشجویان دکتری رشته مهندسی مکانیک دانشگاه موفق به دریافت جایزه نخبگان بنیاد فرهنگی البرزشدند
علی سوهانی ومحمد عباداللهی، دانشجویان دکتری رشته مهندسی مکانیک دانشگاه موفق به دریافت جایزه نخبگان بنیاد فرهنگی البرزشدند.
به گزارش روابط عمومی؛ در پنجاه و نهمین سالگرد تاسیس بنیاد فرهنگی البرز از 59 نخبه کشورشامل دانشمندان، مخترعان و دانشجویان جهت  معرفی این نخبگان در هتل ارم تجلیل بعمل آمد. در بین این 59 نخبه برگزیده جایزه البرز، 6 دانشمند و 53 دانشجو، طلبه و مخترع حضور داشتند.
علی سوهانی ومحمد عباداللهی، دانشجویان دکتری رشته مهندسی مکانیک دانشگاه به‌عنوان دانشجویان غیرپزشکی از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان نخبگان برگزیده انتخاب شدند.
در کنار یک جایزه ویژه 150 میلیون تومانی، به هر یک از دانشمندان برگزیده 110 میلیون تومان، به هر یک از مخترعین برگزیده 40 میلیون تومان و به هر یک از دانشجویان و طلاب برگزیده 35 میلیون تومان اهدا شد.
لازم به ذکر است، فرآیند جایزه البرز 1400 به این صورت بود که دانشجویان تمامی رشته‌ها از سراسر کشور براساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی، مدارک و مستندات خود را از طریق وزارتخانه‌های مربوطه (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ارسال کردند و افراد واجد شرایط به تعداد سه برابر ظرفیت به دبیرخانه جایزه البرز معرفی شدند؛ سپس آیین داوری و انتخاب نهایی در بخش‌های دانشجویی، طلاب، مخترعان از میان افراد واجد شرایط معرفی شده از سوی مراجع ذیربط به صورت همزمان و به تفکیک توسط هیات انتخاب جایزه در تیر ماه 1400 برگزار شد.
تاریخ:
1400/06/22
تعداد بازدید:
1091
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:19
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.