برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اعضای هیئت علمی پردیس دانشکده‌های برق و کامپیوتر
نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه با اعضای هیئت علمی پردیس دانشکده‌های برق و کامپیوتر به منظور تقویت و استمرار ارتباط دوسویه و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات متقابل، دوشنبه 22 دی‌ماه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه با اعضای هیئت علمی پردیس دانشکده‌های برق و کامپیوتر به منظور تقویت و استمرار ارتباط دوسویه و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات متقابل، دوشنبه 22 دی‌ماه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، دکتر امرایی رئیس دانشکده برق ضمن اظهار امیدواری از سازنده بودن جلسه بیان کرد: دانشکده‌های برق و کامپیوتر در طول دو ترم گذشته علی‌رغم مشکلات جدی ناشی از ویروس کرونا، فرایند آموزش را با استانداردهای خیلی خوب انجام داده و همچنین در حوزه پژوهش بعد از فروکش کرونا تقریبا بسیاری از آزمایشگاه‌ها فعالیت خود را از سر گرفتند و حضور اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پررنگ‌تر شد. در حوزه عمرانی هم فعالیت‌هایی به انجام رسیده که گزارش آن ارائه خواهد شد.
دکتر فرهاد یزدان‌دوست رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر ادامه این نشست‌ها در دانشکده‌های دیگر اظهار کرد: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین  طوسی توفیق داشته که به عنوان اولین دانشگاه، گزارش طرح اقتصاد مقاومتی ارتقاء پنج دانشگاه برتر را در وزارت علوم ارائه کند و نتیجه‌ای که حاصل شد این بود که دانشگاه از رتبه 7 در میان شانزده دانشگاه در سال 98 به رتبه 6 در سال99 ارتقاء یابد و ما مسلما جای خود را در میان پنج دانشگاه برتر کشور خواهیم یافت که البته تحقق این امر نیازمند تلاش‌های مستمر اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه خواهد بود و تلاش‌های این عزیزان ما را تا به این مرحله رسانده است.
رئیس دانشگاه از به نتیجه رسیدن فعالیت‌های پژوهشی از باب تاسیس صندوق پژهش و نوآوری که در دستور کار بوده و همچنین شرکت دانشگاهی خبر داد و بیان کرد: مصوبات هیات امناء در این خصوص اخذ و اقدامات اولیه انجام شده و دریافت مجوزها هم دیر زمانی نخواهد پایید و انشاءلله در فصل پایانی 99 به طور جدی حرکت را شروع خواهیم کرد.
لازم به ذکر است، در ادامه اعضای هیئت علمی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح و متعاقب آن رئیس دانشگاه و معاون آموزشی و پژوهشی به پرسش‌های مطروحه پاسخ دادند.
تاریخ:
1399/10/23
تعداد بازدید:
1613
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.