برگزاری پنجمین سمینار دانشجویی تازه ‌های مهندسی برق وکامپیوتر در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
در هفته پژوهش"پنجمین سمینار دانشجویی تازه ‌های مهندسی برق وکامپیوتر" به همت دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در تاریخ 24 آذر 1399 به‌صورت مجازی برگزار شد

برگزاری پنجمین سمینار دانشجویی تازه ‌های مهندسی برق وکامپیوتر در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، در هفته پژوهش"پنجمین سمینار دانشجویی تازه ‌های مهندسی برق وکامپیوتر" به همت دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در تاریخ 24 آذر 1399 به‌صورت مجازی برگزار شد. 

 این رویداد طبق برنامه ریزی ها، می بایست روز مهندس و در تاریخ 5 اسفند 98 برگزار می شد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو برگزاری تمامی همایش‌های حضوری در دانشگاه، این سمینار برای اولین بار به‌صورت مجازی در هفته پژوهش برگزار گردید. 

در این دوره، از میان 265 سمینار ارائه‌شده توسط دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی برق و کامپیوتر در درس سمینار در تیرماه 1398، درمجموع 30 سمینار برتر بر اساس کیفیت در انجام و ارائه پژوهش، در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، مکاترونیک، مهندسی پزشکی و کامپیوتر توسط اعضای کمیته علمی این سمینار انتخاب شدند.

سپس  سمینارهای منتخب در شش نشست تخصصی مجازی الکترونیک، کنترل، کامپیوتر، مکاترونیک و مهندسی پزشکی، قدرت و مخابرات ارایه شدند. همچنین در این رویداد با ارزیابی و داوری توسط روسای هر نشست تخصصی، یک ارایه به عنوان سمینار برگزیده آن نشست مشخص گردید.

این نشستها  با استقبال بسیار خوبی از طرف دانشجویان، فارغ التحصیلان و اعضای هیات علمی مواجه شدند و تجارب بسیار خوبی در برگزاری مجازی این رویداد حاصل گردید.  

 در مراسم اختتامیه"پنجمین سمینار دانشجویی تازه‌های مهندسی برق و کامپیوتر" پس از سخنرانی روسای محترم دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر به رسم یادبود از تمامی ارائه‌کنندگان این سمینارها، تقدیر شد و جوایز نقدی نیز برای همه سمینارها در نظر گرفته شد. همچنین به شش سمینار برگزیده هدایای ویژه‌ای تعلق گرفت.

گفتنی است که،  این سمینار از سال 1394 و با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و معرفی زمینه‌های مناسب پژوهشی آغاز شده است

تاریخ:
1399/09/28
تعداد بازدید:
1033
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.