رئیس دانشگاه : برای ترم آینده آمادگی های لازم جهت برگزاری حضوری یا غیرحضوری کلاس ها ایجاد شده است
رئیس دانشگاه : برای ترم آینده آمادگی های لازم جهت برگزاری حضوری یا غیرحضوری کلاس ها ایجاد شده است

دکتر فرهاد یزدان دوست رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: با توجه به شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته و تصمیمات کلان کشوری برای آموزش های غیرحضوری،قطعا در آن شرایط مشکلاتی برای همه وجود داشت که باعث نارضایتی دانشجویان و اساتید بود.
با تصمیم گیری های مناسب و تجهیز مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه و همراهی اعضای هیات علمی بسیاری از موانع به مرور برطرف شد.

یزدان دوست گفت؛ اکنون این اطمینان حاصل شده است در صورتیکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای سال تحصیلی جدید بر آموزش حضوری و یا غیرحضوری باشد، آمادگی کامل برای هر دو گزینه وجود دارد و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه گفت، ترم تابستانی دانشگاه نیز به صورت غیرحضوری در برخی دروس عمومی و نظری در حال انجام است تا بخشی از نگرانی های دانشجویان رابرطرف نماید.

رئیس دانشگاه همچنین در خصوص تجمیع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بحث یکپارچه سازی از موضوعات مهمی است که همواره مورد بحث و کارشناسی بوده و اقدامات خوبی نیز در دوره قبل صورت گرفته و هیات امنای دانشگاه نیز با یکپارچه سازی کاملا موافق است، اما روند خیلی کند پیش می رود و امیدواریم که با حمایت کامل مسئولین کشور و همراهی همه اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان محترم بتوانیم از این پراکندگی رهایی یابیم.

وی در پاسخ به اینکه یکی از مسئولین شهرداری منطقه 13 به نقل از شهردار تهران موضوع انتقال دانشگاه را به منطقه پیروزی تمام شده خوانده بود گفت: این را از دفتر وزیر علوم پیگیری کردیم و چنین نقل قولی که شهردار تهران در خصوص این موضوع با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مذاکره ای داشته است کاملا تکذیب شد.

یزدان دوست خاطر نشان کرد؛دانشگاه در تلاش است تا بحث یکپارچه سازی را با درایت کامل و همراهی اعضای خانواده دانشگاه به پیش ببرد، لکن با توجه به شرایط جاری کشور هنوز این مهم میسر نشده است.
تاریخ:
1399/05/07
تعداد بازدید:
1382
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.