با حضور معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و گروه مپنا جلسه مشترک بررسی گسترش همکاری های فیمابین دانشگاه و گروه مپنا برگزار شد
بازدید معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا و هیأت همراه از دانشگاه، در راستای گسترش همکاری های دو جانبه انجام شد.

بازدید معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا و هیأت همراه از دانشگاه، در راستای گسترش همکاری های دو جانبه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی؛ محمود رضا حقی فام معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا و علیرضا تکلیفی (مدیر طرح های ویژه گروه مپنا) با حضور در پردیس ونک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ازمرکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در این مرکز بازدید کردند. در ادامه برخی از آزمایشگاه های دانشگاه از جمله آزمایشگاه مرکزی دانشکده مهندسی و علوم مواد، آزمایشگاه شبیه ساز رانندگی، آزمایشگاه کامپوزیت های هوشمند، آزمایشگاه تست های غیر مخرب و آزمایشگاه باطری مورد بازدید قرار گرفت. همچنین، جلسه­ای با حضور محمد طالعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، روسا و معاونین پژوهش و فناوری برخی دانشکده­ها و هیأت گروه مپنا با هدف برنامه­ریزی جهت توسعه همکاریهای فیمابین برگزار شد. در این جلسه، گزارشی از توانمندی­ها علمی و فناورانه دانشکده­های برق، مواد، کامپیوتر و مکانیک ارائه شد. همچنین زمینه­ی فعالیت­های پژوهشی پژوهشکده­ها و آزمایشگاه­ها و پروژه­های جاری این دانشکده­ها نیز معرفی گردید. معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا ضمن توضیح استراتژی گروه مپنا جهت انتخاب شرکای راهبری برای پیشبرد پروژه­های مختلف، بر لزوم حمایت از پروژه­های پژوهشی و فناورانه دانشگاه­ها و هدفمندسازی آن­ها تاکید کرده و با توجه به ارسال لیست نیازمندهای های گروه مپنا برای دانشگاه ها، خواستار مشارکت فعال اعضای هیأت علمی دانشگاه در این خصوص و ارسال پیشنهادیه های پروژه، برای نیازمندی های موجود شدند.

 

گفتنی است این بازدید و جلسات مشترک روز شنبه 31 خردادماه با پیگیری های معاونت پزوهش و فناوری دانشگاه در پردیس ونک برگزار گردید.

 
تاریخ:
1399/04/01
تعداد بازدید:
1599
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:11
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.