در دوره های ارشد و دکتری؛ مهلت پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه‌نصیر مجددا تمدید شد
متقاضیان ورود به دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تا 16 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متقاضیان پذیرش دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر از روز دوشنبه 25 فروردین 99 می‌توانستند نسبت به ثبت نام برای پذیرش در این دوره‌ها اقدام کنند و حداکثر مهلت ثبت نام برای این متقاضیان تا 16 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

همچنین متقاضیان مقطع دکتری بدون آزمون که در دانشگاه خواجه نصیر شاغل به تحصیل هستند، برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل نیمسال دوم 99-98 می‌توانند درخواست خود را با نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، مقطع تحصیلی و ذکر ارائه گواهی برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌ها به آدرس الکترونیکی دانشکده مربوطه ارسال کنند.

همچنین در این صورت پس از حداقل 48 ساعت گواهی مربوطه را به صورت الکترونیکی در ایمیل خود و در قالب فایل PDF شماره و امضا شده و بدون مهر دریافت خواهند کرد. طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه خواجه نصیر، برای دریافت کارنامه کلی غیررسمی، دانشجویان می‌توانند از سامانه گلستان گزارش 1000 را دریافت کرده و مراحل ثبت نام خود را مطابق راهنمای ثبت نام غیرحضوری و فراخوان مقطع مربوطه که در تاریخ 13 اسفند در سایت استعدادهای درخشان اطلاع رسانی شد، انجام دهند.

همچنین متقاضیانی که دانش آموخته شده و هنوز گواهی دریافت نکرده‌اند، چنانچه نظام وظیفه را بارگذاری کنند و یا در کارنامه کلی آن‌ها وضعیت دانشجو فارغ‌التحصیل شده باشد، می‌توانند با علامت‌دار کردن این کلمه در کارنامه کلی آن را به جای مدرک فراغت از تحصیل بارگذاری کنند.

طبق اعلام دانشگاه متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون که در دانشگاه خواجه نصیر شاغل به تحصیل هستند، برای اطلاع از چگونگی ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند اطلاعیه‌های معاونت آموزشی دانشگاه را مطالعه کنند.

همچنین امکان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بدون آزمون (استعداد درخشان) برای سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه خواجه نصیر نیز فراهم است که جزئیات این پذیرش در سایت معاونت آموزشی دانشگاه قرار دارد.
تاریخ:
1399/02/10
تعداد بازدید:
941
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.