معاون اموزشی دانشگاه برخی تصمیمات ستاد ویژه دانشگاه در خصوص امور آموزشی را مطرح کرد
تشریح برخی تصمیمات ستاد ویژه دانشگاه در حوزه معاونت آموزشی
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی برخی تصمیمات ستاد ویژه دانشگاه در خصوص حذف و اضافه، جلسات دفاع و انجام امور آموزشی را تشریح کرد؛
به گزارش روابط عمومی، علی اشرفی زاده گفت؛ در جلسه ستاد ویژه دانشگاه که صبح 3شنبه 6 اسفند ماه برگزار گردید، تصمیمات زیر گرفته شد؛
1- مسائل مربوط به حذف و اضافه تا آخر هفته آینده حل و وضعیت کلاسها تثبیت و نهایی خواهد شد. در این زمینه تلاش خواهد شد تا مراجعات حضوری را با اطلاع رسانی مناسب به حداقل برسانیم، همچنین شرایط دانشجویانی که با تخلیه خوابگاه ها، به شهرهای خود مراجعه نموده اند به صورت ویژه مورد توجه خواهد بود.

2- از روز شنبه 10اسفندماه و در صورت عدم وجود تصمیمات مغایر از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا یا وزارت متبوع، بخش های اداری و ادارات آموزش دانشکده ها و دفتر مرکزی فعال خواهند بود. بنابراین برگزاری دفاعیه ها تا پایان سال مجاز و امکان پذیر خواهد بود.
لازم به ذکر است که دانشجویان از پرداخت جریمه روزشمار در اسفند ماه معاف خواهند بود.
3- به دانشجویان اکیدا توصیه می شود جز در موارد ضروری از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند و در هر حال نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت نمایند. حضور دانشجویان در دانشکده ها در صورت ضرورت به تشخیص اساتید راهنما امکان پذیر خواهد بود.
4- تلاش خواهد شد تا بدون تغییر قابل توجه در تقویم آموزشی، از ظرفیت های آموزش الکترونیکی برای تشکیل کلاس های جبرانی استفاده شود. در این زمینه اطلاع رسانی بیشتر در آینده صورت خواهد گرفت.
تاریخ:
1398/12/06
تعداد بازدید:
7228
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.