روند درمان دانشجوی خوابگاه دانش رو به بهبود است
اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط خوابگاه دانش اعلام شد



در پی اعلام نتیجه آزمایش یکی از دانشجویان دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت:
تا روز یکشنبه4 اسفند ماه همانطور که در اظهارات قبلی اطلاع رسانی شد؛ کلیه آزمایش های اولیه دانشجوی مذکور در خصوص ابتلا به کرونا منفی بوده و شرایط بالینی مناسبی داشتند. نامبرده تا روز یکشنبه 4 اسفند در شرایط قرنطینه نبوده و دانشگاه منتظر نتیجه آزمایش نهایی وی بوده است.

خشنود افزود: علی رغم پیگیرهای صورت گرفته در این مدت هیچ توصیه ای از مراکز درمانی برای قرنطینه کل خوابگاه ابلاغ نشده است و طبق توصیه مراکز درمانی در آن زمان توصیه های بهداشتی اکید به کل دانشجویان و از طرفی رصد اطرافیان نزدیک و هم اتاقی های دانشجوی مبتلا در دستورکار دانشگاه قرار داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی تاکید کرد؛ در این زمان با توجه وضعیت کلی دانشجوی بیمار دانشگاه تصمیم گرفت بجز افراد نزدیک ایشان و هم اتاقی ها و یا کسانی که علائم مشابه را دارند، توصیه به ترک خوابگاه جهت حفظ سلامتی سایرین نماید.
خشنود گفت؛ در روز دوشنبه 5 اسفند به صورت غیر رسمی اعلام شد که یکی از آزمایشات نهایی دانشجوی خوابگاه مثبت می باشد.

خشنود افزود؛ صرفنظر از اینکه این دانشجو از ابتدا مبتلا بوده و یا به تازگی مبتلا شده است دانشگاه همچنان رصد اطرافیان نزدیک وی را برعهده دارد و همزمان فرایند ضد عفونی سازی و اطلاع رسانی های مکرر انجام شده است.

عضو ستاد بحران دانشگاه تاکید کرد: به محض اعلام بیمارستان در روز دوشنبه از مثبت بودن آزمایش دانشجوی خوابگاه دانش، موضوع سریعا به کلیه دانشجویان ساکن خوابگاه فوق جهت رعایت نکات اضطراری اطلاع رسانی گردید زیرا حفظ سلامتی و جان دانشجویان از اولویت های مهم دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بوده و موضوعاتی از این قبیل به هیچ عنوان قابل کتمان نیست. تاکنون مسولین دانشگاه اخباری که از پزشکان دریافت نموده اند را اطلاع رسانی کرده اند، خوشبختانه چنانکه اعلام شده حال دانشجوی مذکور رو به بهبود و ترخیص می باشند.
تاریخ:
1398/12/06
تعداد بازدید:
1995
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.